duminică, 27 decembrie 2009

Craciun fericit!!!

sarbatorile de iarna....mda..ce pot sa zic...aceleasi mereu...aceiasi oameni...aceleasi obiceiuri..nimic nou....decat cateva persoane si cam atat...Da a venit "moshu"...cadouri..chestii de genu asta...iar pot spune ca nu e nimik interesant. Mi-as dorii sa mai fiu mica, sa cred in Mos Craciun, sa mi se para sarbatorile din nou frumoase, sa fie toata familia etc. etc. etc. etc...
La multi ani..si sa ne vedem cu bine in noul an ;)

Un comentariu:

  1. Salut. Am dat intamplator peste blogul tau si imi place ce gasesc pe aici. De aceea doresc ca sa recomandam blogurile printr-un link in lista de bloguri. Daca esti de acord http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/ acesta este blogul meu. Titlu: Biblioteca Prafuita. Multumesc

    RăspundețiȘtergere